APRÈN A CREAR BONES VISUALITZACIONS
Al teu fill li costa dormir només?
Es desperta a la nit i té dificultats per a tornar a agafar el son?
Té terrors nocturns?
Et sents ja esgotat per tantes nits sense dormir?
Hem de tenir present que anar-se a dormir requereix d'una gran valentia per part del nen, que ha d'assumir d'un costat, que se separarà dels seus papes; i d'un altre, que entrarà en un estat de total vulnerabilitat, encara que no sigui molt conscient d'això o no sàpiga expressar-ho amb paraules.
Fa 100.000 anys, un bebè dormint només no hauria sobreviscut. Necessitava del contacte i protecció contínua de la seva mare per a poder sobreviure. Aquesta necessitat d'empara és la que porta al bebè establir inclinació amb la seva mare o cuidador: somriu o plora per a captar l'atenció i protecció dels seus cuidadors. És la necessitat de seguretat i supervivència que portem gravada en la nostra memòria cel·lular. “Els nostres gens ens impulsen a mantenir-nos desperts quan ens sentim amenaçats, i a deixar-nos portar pel somni sol quan ens sentim segurs. “ Carlos González. Besa'm molt
Què podem fer els pares?
Facilitar un espai de seguretat i de confiança perquè el vostre fill pugui desactivar el seu estat d'alarma intern.
Les visualitzacions han demostrat ser una poderosa eina per a crear aquest espai segur que necessita el vostre fill per a relaxar-se, baixar defenses i tenir un somni reparador.
Crea bones visualitzacions pot resultar molt fàcil, però requereix tenir presents certs aspectes per a aconseguir portar a la persona a aquest estat desitjat. Us ho explico en el taller. Aprendreu tot el necessari per a realitzar i guiar visualitzacions poderoses.
El taller va dirigit a tota persona que vulgui aprendre a realitzar i acompanyar visualitzacions: papàs, terapeutes, docents, talleristas, etc.
DATA I HORARIS:
Dissabte 30 de Gener de 16 a 20h
LLOC:
Trobada ONLINE
PREU:
25€
CRISTINA DÍAZ PELLICER
Llicenciada en Filosofia i Ciències de l'Educació Postgrau Interuniversitari en Acolliment, Adopció i Postadopció. Màster Especialista en Sofrologia Caycediana. Formació en Constel·lacions Familiars. Terapeuta Gestalt. Màster Practitioner i Trainer en PNL. Formació en Intervenció i Teràpia Estratègica. Especialista en Intervenció Sistèmica amb famílies, nens i adolescents. Coaching Wingwave. Formació en Pedagogia Sistèmica. Coordinadora de la Formació en Interverció terapèutica
En Barcelona:
C/ Mallorca 515 bajos 1ª
Barcelona 08026
Teléfono (BCN y GIR):
+34 625 16 82 65
(También Whatsapp)
General:
secretaria@esh.cat
Àrea de Pedagogia:
info@pedagogiasistemica.cat
A Girona:
C/ Nou 18 pral. 1ª
Girona 17001